OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت ویدئو | سقوط در سیاه‌چاله چگونه خواهد بود؟ قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد طوفان خورشیدی بر ماهواره‌های استارلینک تأثیر گذاشته است بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ + مشخصات کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟ آیا OpenAI موتور جستجویش را در رویداد ChatGPT معرفی می‌کند؟ معرفی بازی معمایی Tiny Room Stories + لینک دانلود اندروید و IOS نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با معرفی برگزیدگان پایان یافت اقدام نوآورانه استارتاپ مشهدی برای کمک به ناشنوایان در دریافت گواهی‌نامه رانندگی آلیس در ماتریکس | هوش مصنوعی چه نسبتی با ما و کسب‌وکار‌های ایرانی دارد؟ ویدئو | تصویر روز ناسا؛ گردش یک سیاهچاله چگونه است؟
سرخط خبرها

با ویژگی جدید یوتیوب کاربران پریمیوم می‌توانند گیم‌های آرکید‌ را بدون دانلود بازی کنند

  • کد خبر: ۱۹۶۷۷۵
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
با ویژگی جدید یوتیوب کاربران پریمیوم می‌توانند گیم‌های آرکید‌ را بدون دانلود بازی کنند
یوتیوب در تلاش است تا کاربران بیشتری را به‌سمت خرید اشتراک پریمیوم بکشاند. به این منظور، این پلتفرم ویژگی جدیدی به نام Playables ارائه کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز - ویژگی جدید یک بخش مستقل در اپلیکیشن یا وب‌سایت یوتیوب است که به کاربران پریمیوم امکان می‌دهد بدون نیاز به دانلود چیزی، بازی‌های آرکید انجام دهند. این بخش تنها برای تعداد محدودی از کاربران پریمیوم در دسترس قرار گرفته است و به‌مرور برای دیگر کاربران نیز فعال خواهد شد.

براساس گزارش گیزموچاینا، پس از ورود به بخش Playables یوتوب، دو تب Browse و Home در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. صفحه Home فهرستی از بازی‌هایی که اخیراً اجرا شده‌اند و مجموعه‌ای از عناوین محبوب را نمایش می‌دهد. صفحه Browse نیز طیف مختلفی از بازی‌ها را ارائه می‌دهد که درحال‌حاضر تعداد آن‌ها حدود ۳۷ تا است.

نکته کلیدی بخش Playables این است که همه بازی‌ها مستقیماً در اپلیکیشن یا وب‌سایت یوتیوب بارگذاری می‌شوند و نیازی به دانلود دیتا نیست. این باعث می‌شود که کاربران بدون هیچ مشکلی وارد بازی‌ها شوند. درحال‌حاضر نسخه بتای Playables منتشر شده و فقط برای گروه محدودی از مشترکین پریمیوم در دسترس قرار گرفته است. یوتیوب قصد دارد در ماه‌های آینده به‌تدریج Playables را برای کاربران بیشتری فعال کند.

در صدر بازی‌های بخش Playables عناوین محبوبی مانند Angry Birds Showdown و Brain Out وجود دارد. به‌طور کلی، این بخش هنوز بازی‌های زیادی ندارد و انتظار می‌رود یوتیوب بازی‌های بیشتری را در آینده به آن اضافه کند.

یوتیوب اولین پلتفرم پخش ویدیو نیست که گیم‌های آرکید را به مشترکین خود ارائه می‌دهد. نتفلیکس نیز بخش آرکید را در نوامبر ۲۰۲۱ (آبان ۱۴۰۰) معرفی کرد، اما محبوبیت زیادی به دست نیاورد. یوتیوب قصد دارد تا ۲۸ مارس ۲۰۲۴ (۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳) بخش Playables را در دسترس همه کاربران پریمیوم قرار دهد. سپس این شرکت با ارزیابی عملکرد این بخش، در مورد آینده آن تصمیم‌گیری خواهد کرد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->